Vodafone te respectă pentru 39 de cenţi

Mă abţin cu greu zilele acestea să nu eman cuvinte cu p…, c… şi m… atunci când mă lovesc de nesţimţire, profitorie şi alte asemenea. Că oamenii de rând fac astea, mai înduri şi mergi mai departe. Când cel care te jigneşte este tocmai cel pe care îl plăteşti, te înfurii instantaneu.

De dimineaţă m-am dus la baie să mă spăl pe dinţi şi am apelat *222 ca să îi întreb unde mi-au dispărut nişte euro de pe cartelă. Am pus telefonul pe speaker şi mi-am văzut de treabă. Ştiam că va dura mult, că Vodafone nu prea pune preţ pe relaţiile cu clienţii, lucru ştiut de ani buni. Am butonat prin meniul vocal, de tip labirint făcut să te facă să cedezi şi să închizi, până când am găsit combinaţia care mă ducea către un reprezentant uman, viu, chiar plictisit, dar făcut din carne şi oase. Şi m-am pus pe aşteptat: “Vă mulţumim că aţi apelat… Vă rugăm să aşteptaţi pentru a vă păstra prioritatea în preluarea apelului…” Când….!!!! Bip… şi încă un mesaj promoţional. Ceva de genul “Vodafone a lansat serviciul de relaţii cu clienţii express. Apelaţi *555 şi veţi fi preluaţi cu prioritate. Taxa este de 39 de cenţi plus TVA pentru fiecare apel.” Marş, măi, de aici! Îmi explodează mintea. Adică tu, pe banii mei pe care mi i-ai furat mă pui să îţi mai dau încă nişte bani ca să îţi cer socoteală ? În ce ţară civilizată sau chiar din lumea a treia aţi mai auzit voi de aşa ceva?

Pun pariu că prin birourile companiilor de telefonie este oricum panică mare. Încasările au scăzut chiar şi cu 30%, iar managerii “de top” ar face orice ca să păstrezea marja de profit care le asigură şi lor primele anuale grase. Iar în România merge. Ei bine, de data asta fac eu ceva şi îi reclam la Autoritatea Naţională pentru Comunicaţii.

Hopa…. În timp ce scriu vine un sms. Deschid… E de la 1853 – ceva cu o revistă de doi lei, publicitate nesolicitată. Parcă Vodafone şi-a luat deja o amendă pentru spam prin sms. Lasă că le mai fac încă o reclamaţie.

Şi încă o veste pentru Vodafone. În ritmul ăsta, v-o luaţi rău de tot nu doar de la Cosmote, ci şi de la RDS cu telefoanele lor foarte plasticoase. Tariful pentru apeluri în reţele naţionale e de numai 6 (şase) cenţi. Păi eu dau 9 în reţeaua voastră aglomerată, cu semnal prost şi apeluri care cad exagerat de des.

George Buhnicihttps://george.ro
SV#yfrkh$n9Q&Ct6xqj@R9#f

Ultimele articole

Articole recomandate

41 Comments

  1. De curand am luat o pacaleala de la Vodafone de care nu sunt mandra. Daca sunteti abonati Vodafone imposibil sa nu stiti de reclamele insistente facute de agenti pe mobil. Una dintre ele mi s-a parut interesanta(desi nu ar fi trebuit sa am incredere in ei avand in vedere ca unele persoane care faceau reclama nu prezentau reclama ca pe un nou abonament sau extraoptiune ci ca pe un castig al meu la un “concurs” ca abonat fidel) si anume ca pot vorbi in Zona mea cu 100 de minute in orice retea. Am fost de acord si acum constat ca minutele sunt doar pentru fix si ca nu pot scapa de pacalela asta decat dupa 4 luni. Si nu numai asta. Am vrut sa-mi verific minutele si mi s-a parut ceva suspect; am sunat la relatii cu clientii si mi se spune ca o anumita convorbire nu a consumat din minutele cu pricina pentru ca a fost facuta anterior acordului cu zona mea si-mi intareste convingerea ca aceasta extraoptiune presupune si minute pentru convorbirea cu alte mobile.Total gresit. Nu numai ca m-au pacalit cu zona mea,dar as fi putut sa consum la nesfarsit minute,gandindu-ma ca sunt cele 100 oferite. Unde ar fi ajuns factura mea? Am comunicat pe email la Vodafone problema aparuta si mi se tot trimite emailul de la unul la altul. Cica cineva ma va “contacta” cu privire la problema, ceea ce s-a intamplat tarziu, spunandu-mi ca nu am dreptate.Am mai avut o problema cu ei: cand am primit minutele bonus de ziua mea mi-au disparut minutele gratuite obisnuite din reatea.Si mi s-a spus ca nu e nicio problema cand am incercat sa vorbesc cu ei. Dupa mai multe insistente au reglementat problema,totusi. A cui era greseala?Deci,feriti-va de Vodafone!

  2. Copilasi vin si eu cu un sfat pt voi ..niciodata nu am admirat companiile astea straine venite in Romanik sa t arda p tine , average Joe care crezi tot c ti se indruga . Uite eu am abonament d 6 ani la Vodafone si avand in vedere k m-am cam plictisit d ei am zis sa incerc marea cu degetu si sa-i anunt k renunt si sa ma treak p cartela intr-o luna desi nu plateam abonament decat 5 euro ( 60 min nationale dupa 5 seara si centu studentii ) Tipa de la *222 a facut tot posibilul sa ma prosteasca dar eu am refuzat d fiecare data . Jtiam c vreau 800 min retea 100 nationale cu 7 euro asa k peste 3 zile am fost sunat si mi s-a propus la 5 euro 700 min retea si 90 nat . Sunt f multumit d noua oferta . Cred k sunt f disperati k pierd clienti , altfel nu imi explic o astfel d oferta ..Ati putea face la fel ca mine k prea sunt nesimtiti !!!

  3. Pentru a intra in legatura cu un operator uman la Vodafone *222 nu mai merge combinatia 13801, in schimb merge combinatia 121101 pentru probleme legate de telefoane, abonamente, etc., iar pentru setari combinatia 133201.

  4. am si eu o problema cu rahatii astia de la vodafone.. in urma cu 2 ani am facut un contract cu ei (pe 2 ani), iar in septembrie 2009 imi expira contractul vechi si am vrut sa reinnoiesc abonamentul dar cu alte optiuni(a aparut abonamentul cu cele 500 min oricand in retea si imi era mai util acel abonament). pe data de 20 sept 2009 am facut cerere de reziliere contract, telefonic la *222 (care era pe numele lui taica-meu dar cartela era la mine – pe toata aceasta perioada eu am folosit abonamentul si am platit la zi in fiecare luna.. nu am intarziat cu plata nici macar odata in cei 2 ani de zile) si dupa mai multe incercari de convingere pentru prelungire contract (specific ca cererea de reziliere contract l-am pus pe taica-meu sa o faca deoarece contractul era pe numele lui) cei de la vodafone au acceptat. i-au spus ca o sa rezilieze contractul actual. din acel moment cartela mi-au blocat-o si nu am mai putut folosi numarul. am stat linistit crezand ca s-a rezolvat si intre timp am facut abonament nou tot la vodafone, deoarece vechiul abonament nu il puteam prelungi decat cu optiunile pe care le-am mai avut (cu minute mai putine. dupa o luna imi vine factura iar pe aceasta erau trecute ambele numere de telefon.. in fine am crezut ca asa se face.. am platit aceasta factura (ma refer la cea din octombrie). in luna noiembrie aceeasi problema.. pe factura iara doua abonamente (cel reziliat si cel nou). atunci nu am mai rezistat si am sunat la relatii cu clientii .. (am inregistrarile telefonice cu cei de la vodafone cum dau vina unii pe altii ca defapt s-a facut o greseala.. de la ei.. incercau sa imi bage pe gat si ceva telefon numai sa imi ramana ambele abonamente.. daca intereseaza pe cineva buzz -email-) in fine dupa o lunga discutie le-am explicat ca eu nu o sa mai platesc decat abonamentul actual deoarece din data de 20 septembrie de cand am cerut telefonic reziliere contract cartela nu am mai putut sa o folosesc (mi s-a blocat de la ei) si deci nu are rost sa mai discutam. mi-au promis si de data asta ca se face defapt o factura pe minus.. in fine .. ma duc sa achit noul abonament, iar cea de la casa imi spune ca asta este o prostie ca defapt asa ceva nu se face. trebuia sa platesc abonamentul asa cum este .. adica suma de 60 lei noi (in care erau incluse ambele abonamente), iar la factura urmatoare, cea din decembrie mi se va recalcula totul si o sa ajungem la 0. nu am acceptat sa platesc si i-am sunat iara pe cei de la relatii cu clientii care.. dupa mai multe discutii m-au sfatuit sa nu achit decat 40 lei (atata mi-au calculat ei ca ar valora defapt numai abonamentul nou). m-am intors iara la casa si am achitat aceasta suma. in decembrie .. aceeasi problema.. factura a venit inca si cu diferenta de bani pe care nu am achitat-o la factura anterioara dar am procedat exact asa cum au zis cei de la relatii cu clientii. iara m-am enervat si am sunat la relatii cu clientii si dupa ce le-am mai spus inca odata povestea de acum 3 luni.. si dupa ce i-am amenintat ca ii dau in judecata sau ma duc la opc(cu toate ca cei de la opc nu fac nimic) m-au sfatuit sa nu platesc deloc si ca defapt o sa imi trimita factura din ianuarie reglata. (specific inca odata ca am toate inregistrarile telefonice). astept sa vad ce se intampla la factura din ianuarie si daca nu o sa se rezolve nici acum.. chiar ca o sa recurg la chestia cu datul in judecata.
    [b][/b]O SA POSTEZ ASTA PE TOATE SITE-URILE PE CARE LE GASESC SA SE STIE CUM SUNT CEI DE LA VODAFONE.. NU VA MAI ABONATI LA EI (DACA STIAM CA NU SE REZOLVA NICI EU NU IMI MAI FACEAM UN ALT ABONAMENT LA EI.. ASTA SA FIE INVATATURA DE MINTE.

  5. Salut. Acu’ vreo 2 zile mi-am facut abonament la Vodafone, plecand de la Orange. Nu am avut nimic cu Orange, chiar am fost satisfacut de calitate timp de 6 ani, doar ca plateam 20 eur pe un abonament cu minute prea multe in Orange si care nu ma ajutau prea mult, pt ca marea majoritate a cunoscutilor mei sunt in Vodafone. Cum Orange nu a putut sa-mi ofere ceva care sa ma tina la ei, m-am mutat la Vodafone. Ba chiar mi-am si portat numarul. Dupa ce semnez contractul prin cei de la Arsis Trading, la vreo 1 ora si jumate, ma suna cei de la Arsis sa-mi spuna ca rezolutia celor de la Vodafone, in cazul meu, ca si CLIENT NOU ( venit de la concurenta) zice ca trebuie sa platesc in avans suma 120 lei !!! (adica abonamentul pe 3 luni in avans, luandu-mi un abonament de 9.37 eur, Complet 800 ) pt a mi se activa abonamentul. Chestie despre care nu mi s-a spus inainte de a semna contractul. Acum le-am trimis deja 2 sesizari si am cerut sa mi se explice motivele. Un amic, care lucreaza la Vodafone, zice ca asa se procedeaza cu cei noi, pt ca nu ai mai fost la ei si nu stiu despre tine daca esti bun platnic sau nu. Desi au baza comuna toti operatorii si poate vedea ca nu am intarziat niciodata plata la Orange sau in Biroul national de credite poate vedea ca si ratele lunare la banci mi le platesc la timp. E normal asa ceva ? Dar ce, m-am dus la curve ??? Sa platesc inainte ? Platesc in avans ca si garantie ca sunt baiat bun, dar ei cu ce-mi garanteaza furnizarea serviciilor timp de 3 luni ???
    Toate cele bune.

  6. De ce Vodafone refuza sa imi trimeata prin Fan Curier cartela sim cu nr. 0721033101 avind active Abonamentu Complet cu 800 minute in retea, 10
    minute nationale si extr. Tarif Unic toate active pina la 04-03-2011 cind abonamentu a fost deconectat in mod abuziv, eu am achitat factura pentru abonamentu respectiv cu nr. 0721033101

  7. Nu pot intelege, de ce Vodafone nu imi trimeata la domiciliu prin Fan Curier cartela sim cu nr. 0721033101 activa cu abonament Complet, cu 800 minute in retea 100 minute nationale si extraoptiunea Tarif Unic deconectat abuziv in data 04-03-2011, am sunat la *222 la departamentu Relati Clienti iar Consultanti Vodafone mia zis ca pot recupera cartela sim cu abonamentu si optiunea activa pina la 04-03-2011 dar pe un sim cu un alt numar de telefon ales de Vodafone dar numai la Reprezentanta din Slatina, sa refuzat solicitarea mea sa invocat tot felu de motive, o cartela sim activa pe abonament nu se poate recupera prin Fan Curier ?, de ce ?.

  8. De ce nu pot recupera prin Fan Curier, cartela sim activa pe nr. 0721033101 sau un nr. de telefon ales de Vodafone, cu abonament Complet cu 800 minute in retea 100 minute nationale si extraoptiunea Tarif Unic, de ce ?

Leave a reply

Please enter your comment!
Please enter your name here