Vodafone în pană de bun simţ

Zone extinse din Bucureşti sunt afectate începând de azi dimineaţă de probleme legate de semnal Vodafone. Unii abonaţi fie nu au semnal deloc, alţii nu pot suna ori nu pot fi contactaţi. Am încercat să aflu cauza penei pe vodafone.ro. După multe minute de aşteptare am renunţat şi la *222 sau la 021.302.22.22. Nimic.

Cum ar fi să vedem pe facturi la sfârşitul lunii o reducere corespunzătoare perioadei în care nu am putut folosi telefonul? Aşa ar fi normal. Ca să nu mai vorbim de cei care nu îşi pot face treaba într-o astfel de zi, ori de cei care iau legătura cu apropiaţii acum când tarifele au regim special şi sunt mai ieftine.

PS: Tocmai văd pe posturile TV un spot Cosmote care vorbeşte despre garantarea semnalului şi de returnarea sumelor în cazul că nu am avut semnal. Abia aştept să o văd şi pe asta.

George Buhnicihttps://george.ro
SV#yfrkh$n9Q&Ct6xqj@R9#f

Ultimele articole

Articole recomandate

12 Comments

  1. Am fost client Vodafone (Connex) din 1999 pana la inceputul acestui an. Am renuntat la ei pt ca beneficiul ca si client vechi era infim…adica se oprea la 30 de minute in retea.
    Mi-am portat numarul 0722-xxxxxx in reteaua Orange fiind atras de unul din noile abonamente (8€)care ofera pe langa 250 min in retea si 125 de minute nationale.

    Problema e ca in Cluj-Napoca, unde locuiesc eu semnalul Orange e cam prost, si exista perioade in care primesc constant, uneori si pret de o ora ‘network busy’…

    Astfel de lucruri nu le intalnisem la Vodafone…si mi-au lasat un pic de gust amar. Acum insa vad ca sunt probleme si la Vodafone in Bucuresti…

    Concluzia este ca fiecare retea are plusurile si problemele ei.

    De exemplu, eu n-as alege Cosmote pentru simplu fapt ca nu am pe nimeni in reteaua lor. Plus ca Cosmote aduce o adiere de Romtelecom, un brand care ramane inca multi ani un nume de trista amintire pt mine.

  2. tu ce sa zici buhnici
    ca doar orange ai de serviciu
    dai si tu in vodafone
    orangeul tau e prefect
    eu folosesc si orange iar in craiova e varza numai network busy si intreruperi ale convorbirii
    mai prost ca orange nu e vodafoneul stai calm

  3. Eu m-am mutat pe Cosmote , si se mai intampla sa fie reteaua ocupata sau sa se intrerupa convorbirea instantaneu , dar e mai ieftin decat in alta parte !
    De Romtelecom am scapat de multa vreme si nici nu vreau sa mai aud de el !

  4. si eu am incercat sa iau legatura cu ei,am asteptat la fel mai multe minute,dupa care un operator mi-a spus ca sunt probleme si ca le vor rezolva in cursul zilei,deci iti dai seama ca lor nici nu li s-a transmis ce problema e si cand va fii cu siguranta rezolvata.eu initial am crezut ca am probleme cu telefonul,apoi cu cartela,pana am reusit la un moment dat sa iau legatura cu un prieten si mi-a spus ca si el a avut aceeasi problema.da,ar fii frumos sa ne despagubeasca intr-un fel pentru aceasta zi,fie cu reducere la factura,fie cu niste minute bonus.dar,nu prea cred ca o sa se intample asta.cat despre reclama la cosmote,cu siguranta are un dedesubt si probabil cand o sa apara un comunicat oficial se va specifica probabil ca daca te aflii la metrou,intr-un subsol sau in cine stie ce alte conditii, faza cu returnarea sumelor va cadea.e ca in acele reclame in care scrie mare si frumos ceva,urmata de un asterisc,care acel asterisc iti explica undeva scris mic de tot conditiile in care e valabila promotia…pana la urma tot ei vor avea de castigat intotdeauna,cosmote este concurenta cea mai serioasa vis-a-vis de oferta la abonamente sau cartele,dar calitatea semnalului este destul de slaba,ca sa nu mai zic ca se aude ca si cum ai fii intr-un butoi.

  5. eu am trecut de la vodafone la cosmote de vreo 2 ani si, supriza: platesc mai putin, vb mult mai mult si am semnal mai bun:) chiar si la tara sau la munte eu aveam semnal unde ceilalti prieteni ai mei nu aveau. asa ca din acest pct d vedere nu am c reprosa cosmote. ma enerveaza in schimb ca nu au servicii de date la nivelul celor de la vodafone sau orange, dar prin prisma pretului oferit e ok oferta lor.

  6. Sint ab.vodafone de 5 ani,mi-am platit facturile la data scadenta pana acum 3 luni cand am mai intarziat 2-3 zile dar am 3 tel. in abon.In decembrie am platit si mi-au ramas 15 lei de plata ca nu am mai avut pe card ,am platit 150 de lei cu 2 zile intarziere fata de scadenta si ma trezesc cu tel. apoi toate tel. restrictionate nu le intrasera banii nici dupa 10 zile .Ma gandesc si eu ca prostul sa ma mut in alta retea ca oricum de cele mai multe ori pierd semnalul…Oricum sunt disperati ca au pierdut clienti

  7. oare cum puteau sa trimita SMS-uri ca a picat reteaua daca reteaua era picata?! O pana de retea poate avea loc oricand, niciun echipament nu este infailibil…

  8. Din pacate si eu sunt foarte afectat de situatia cu semnalul. Locuiesc in apropierea metroului 1Mai in zona de case si semnalul incepe sa devina amintire. Chiar sunt situatii in care sunt plecat de acsa si nu pot lua legatura cu sotia sau copii pe vodafone si sunt nevoit sa sun de pe mobil pe fix sa pot comunica cu familia.
    Oare va face cineva ceva pentru remediere?????

  9. am avut vodafone 75 si dupa un am trecut pe vodafone 50 insa miau ramas vreo 25 de minute la sfirsitu lunii si nu leam mai primit ca cica cind schimbi tipul de abonament e ca si cum ai luao de la inceput ce reguli si alta ar fi ca numarul pe care il am a fost pe firma la transferul acela de responsabilitate am pierdut punctele interesant astia vor profit mare fara sa faca prea multe asa ca mai un an si cred ca am sa renunt la vodafone

  10. Cu o saptamana in urma, un prieten m-a sunat sa-mi spuna ca i s-a defectat telefonul.Dupa ce l-am intrebat de simptome, am fost foarte sigur ca i s-a ars SIM-ul.I-am zis sa-l restarteze, dar telefonul nu avea semnal.
    Nu mi-am inchipuit ca Vodafone va tine atat de multi utilizatori, FARA SEMNAL, oricum dupa acesta nu au venit mesaje de scuze si era aproape imposibila contactarea unui operator pentru ca in serverul vocal, erau atat de multe variante cu „apasati tasta 2 sau altele” ca-ti venea acru in gura.Toate astea, evident pe banii abonatilor.

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.