Vând BMW 320D – 12.950 EUR – !!VÂNDUT!!

Aşa e. Îmi vând maşina.

PREŢ: 15.500 14.900 sau 13.500 12.950 EUR fără sistemul audio-video (taxa de prima înmatriculare inclusă (1.100 EUR) )

Marca: BMW

Model: 320D Touring

Caroserie: break

An fabricaţie: 09/2004 (model 2005) adusă în România în aprilie 2007

Motor: 1995 cmc – motorină

Putere: 150 cai putere

Kilometraj: 158.000 (poate avea câţi vrei [costă 50 EURO modificarea de kilometraj], însă ăştia sunt pe bune şi pot dovedi cu acte toate reviziile până azi)

Consum: 5L/100km extraurban (am făcut 4/100 în Austria la drum lung ) şi 7L/100 în Bucureşti.

Dotări:

– jante aliaj uşor originale (se vinde cu două seturi de anvelope vară şi iarnă, cumpărate din Germania – profil bun la ambele)

– 8 airbag-uri

– geamuri electrice faţă

– parktronic, asistenţă la parcare spate

– închidere centralizată cu telecomandă

– cutie manuală 6+1 (cea mai economică alegere, o cutie elastică dar fâşneaţă la nevoie)

– tapiţerie StoffTex 2000 (tratată şi protejată împotriva petelor şi mirosurilor)

– aer condiţionat automat

– geamuri atermice

– lumini cu xenon

– senzor lumini

– proiectoare de ceaţă

– senzor ploaie

– ştergătoare Bosch Aerotwin Retrofit

– DSCIII (adică pachetul de stabilitate de la BMW – ABS, ASC+T, EBD, CBC, ESP etc)

– lunetă care se deschide separat de portbagaj pentru încarcare uşoară

– cotieră spate cu suport pahare şi spaţiu pentru încărcare schiuri

– plasă bagaje

– plasă separare compartiment bagaje de habitaclu

– alarmă Code Alarm (cea mai nouă cu senzori de geam spart, tractare, ridicare, închidere automată a geamurilor la încuiere, cod săritor etc.)

– folie UV SolLumar aplicată perfect (geamurile par ionizate)

– sistem audio HiFi Audiovox + JL + Mac Super Audio instalat de vrăjitorii de la Wizards. Valoare 2.000 EURO.

Headunit: Audiovox VM9512TS (cap de linie adus din SUA)

VD Player 1 DIN cu monitor LCD tactil încorporat. DVD player. I-AUX adaptor multimedia. Display motorizat retractabil. Telecomanda. Compatibil DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, CD-R, CD-RW, CD-DA, MP3, WMA, VCD, MPEG1, MPEG2, MPEG4, AVI, JPEG, DIVX. Procesor de sunet 24-bit/192 kHz DAC. 4 x 40W. Iesire de subwoofer. Compatibil 5.1. Dolby Digital. Tuner radio RDS cu 30 memorii. Intrare video auxiliara. Rezolutie 336,960 pixeli. Interfata grafica IPOD. Pentru conectare IPOD, optional cablul Jlink., suportă carduri SD, USB, Bluetooth pentru carkit sau rulare muzică din telefon, egalizare parametrică, picture in picture, TV Tuner digital Audiovox DVB-T 999. Complet decodat în toate sistemele Sistemul poate rula simultan pentru pasagerii faţă dintr-o sursă şi pentru spate o altă sursă (exemplu: în faţă poţi urmări TV şi în spate copii se pot uita la desene animate pe DVD)
Amplificator: Mac Audio Z de 1600W

Incinte: Mac Super Audio + subwoofer JL Audio W3.

Descriere:

Fără accident. fără avarii mecanice. Înainte de vânzare se testează la AutoTest sau la BMW România şi mergem la mecanicul meu, după dorinţă.

Maşina provine dintr-un buyback de flotă, când Pfizer GMBH Germania şi-a vândut la pachet maşinile medicilor drept avans pentru modelele noi. Este cumpărată şi adusă de mine de la un dealer din Essen/Germania. Fostul utilizator a folosit-o la drumuri lungi în Germania, iar maşina este întreţinută numai la reprezentanţă, impecabilă atât la interior cât şi la exterior.

Am toate actele necesare, două chei cu cip şi bineînţeles caietul de service vizat la zi. Maşina are revizie generală de Germania înainte de vânzare şi o revizie completă recentă în ţară cu schimb ulei super sintetic de generaţie nouă, Castrol EDGE, toate filtrele schimbate, aer, polen, motorină, ulei MANN original şi plăcuţe de frână originale noi.

Ştiţi deja că iubesc maşinile. Aceasta a primit numai dragoste şi îngrijire de cea mai bună calitate. Am alimentat numai motorină de la OMV sau Petrom, Euro4 şi Euro5. Are un tratament de întreţinere al vopselei şi interiorului la Expert Detailing, garantat 1 an (valoare 800RON). Maşina nu a mers decât o singură dată cu 210 kmh la proba din Germania şi atât. În ţară am condus regulamentar în 99% din cazuri.

De ce o vând?
Am nevoie de bani pentru o investiţie rapidă.

Alte cuvinte:
Maşina nu m-a dezamăgit niciodată. Merge ca un vis, stă excepţional pe drum şi trage cu toţi cei 150 de cai. Aceste motoare au o durată de viaţă normată de minimum 400.000 KM. Modelul este cel mai bine vândut în Germania în istoria recentă a BMW, iar asta spune multe despre maşină. Este un model ajuns la maturitate, adică ultima variantă a caroseriei E46, fără hibe sau alte defecţiuni ascunse, fiabilă şi economică. Piaţa este deja plină de piese şi accesorii, iar reviziile sunt mai ieftine decât la Peugeot, spre exemplu. Ultima revizie completă m-a costat 700RON.
Ideală pentru o familie, dar şi pentru o persoană care apreciază aspectul şi utilitatea modelului şi vede mai departe de bagajul semi-util al unui sedan / al unei berline.

Este o maşină care ţine cu casa. Când am ales-o, cântărisem 3 luni şi selectasem sute de oferte. A costat de nouă 40.000EUR, iar acum se revinde la 38% din preţul de no. Devalorizarea funcţionează bine pentru cumpărător şi se aplatizează de acum, adică vei pierde la revânzare maximum 1.000 de euro pe an.

La nevoie putem aranja un test-drive sau pot trimite prin email poze suplimentare. Puteţi cere lămuriri aici sau prin…

Contact şi oferte la:

Prin pagina Contact

Garantez că această maşină îşi va face viitorul proprietar fericit.

George Buhnicihttps://george.ro
SV#yfrkh$n9Q&Ct6xqj@R9#f

Ultimele articole

Articolul precedentDă-ţi copilul cu YAK-ul!
Articolul următorIluzia bogăţiei

Articole recomandate

50 Comments

  1. George, as vrea tare mult sa ma ajuti cu un sfat, efectiv nu ma pot hotari: ce sa aleg intre un BMW 318i 2003 si un Saab 9-3 1,8T tot 2003(poate 2004). Ce parere ai de Saab? Implica oare costuri de intretinere asa mari? De ce oare sunt asa rare in Romania? Ma pot incadra in 12500 in Deutschland ? Urmeaza sa fac excursia intr-o luna…
    In rest, multa sanatate si mult succes in continuare iti dorim(eu si prietenii mei carora le-am recomandat blog-ul tau). Ai facut o treaba extraordinara si iti multumin!(poate ai podul plin de multumiri dar sa stii ca e mare lucru ceea ce faci tu cu blogul asta, nu numai legat de masini)
    Bafta in continuare!!!
    P.S. Imi cer scuze ca am scris aici, unde iti vinzi tu masina, abia acum am observat. Bafta la vanzare! Daca nu era combi ti-o luam cu cea mai mare placere!

  2. Pentru Doru, SAAB-ul implica, e adevarat costuri de intretinere consistente, insa nu mai mari decat in cazul BMW-ului. Modelul 9-3 este construit pe aceeasi platforma tehnica folosita pentri Opel Vectra, asadar multe dintre piese se pot folosi pe ambele masini. Mergi la orice magazin de piese si cere pur si simplu preturi comparative la placute, filtre, distributie etc. Asa te lamuesti cel mai bine. In final trebuie sa decizi insa si cu sufletul. Sa iti iei o masina care sa iti si placa. BMW-ul se va revinde insa mai bine daca il iei din start la un pret bun. Bafta.

  3. Multumesc mult George! Ai dreptate, o masina se cumpara si cu sufletul si nu vreau sa am regrete: visez de mult timp sa-mi iau un BMW si abia acum am ocazia. Multumesc de sfat! Mi-ai spus ceea ce asteptam sa aud de fapt…
    Cand mai ai putin timp te rog sa mai pui cate un autohaus bun din Germania. Intr-o luna decolez sa-mi implinesc un vis…

  4. salut . as avea o turbina de 320 d exact ca al tau de reparat. in tara gasesti 3000 de firme care repara turbine. prob cei care ai amintit tu sunt mai in tema…pretul e dublu fata de altii dar daca iese bine…e ok. ma poti ajuta cu un nr de telefon ? merci

  5. parerea mea este ca decat sa dai banii pe un BMW de 6-8 ani vechi cu nusth cate sute de mii de km la care cand itzi pik piesele itzi km golesti contul bancar, mai convenabil este sa itzi iei de exemplu un Opel Astra 1,7 cdti sau 1,9cdti din 2007 la 7000-8000 euro cu km pana in 100 000 care la fel de usor duce 500 000 km si in plus daca mai pica vreo piesa dupa el sunt foarte ieftine. Eu personal am avut numai experiente placute cu acest tip de masina , un 1,7 dti din 2001 l-am dus p la vreo 320 000 km fara probleme, doar chestii minore. Sincer mi se pare cam znobism faza cu BMW care mie personal nici nu-mi place cum se conduce si nu m-au impresionat cu nimic( am condus mult timp X3, X5, seria 3 noi,vechi,etc, deci stiu ce vorbesc). Si opelul este doar o alternativa,un exemplu sunt o gramada de masini bune si mai putin costisitoare.

Leave a reply

Please enter your comment!
Please enter your name here