Tu eşti de vină…

… pentru sălbăticia din trafic. Este adevărat şi o ştii prea bine. Degeaba discutăm amabil şi moralizator despre aceste lucruri. Văd peste tot sloganuri şi campanii care ne spun că „Siguranţa în trafic este responasabilitatea fiecăruia”, „Stop accidentelor, viaţa are prioritate” sau „Nu mă claxona, pentru că nu vreau să blochez intersecţia”. Haideţi să fim serioşi. Câţi şoferi calcă frâna când văd vreun astfel de panou? Câţi se opresc la verde de dragul celorlalţi pe care i-ar bloca în intersecţie? Toate aceste campanii au zero valoare din punctul meu de vedere.

Vorbeam zilele trecute… mai mult în ultimul editorial pe ProMotor.ro

George Buhnicihttps://george.ro
SV#yfrkh$n9Q&Ct6xqj@R9#f

Ultimele articole

Articolul precedentSecretul masinilor albe
Articolul următorVW GTI 2009

Articole recomandate

8 Comments

  1. nu pot fi asa de sigur, adica sa spun cu exactitate sau aproximatie numarul conducatorilor auto pentru care astfel de mesaje sunt importante si ii influenteaza intr-un fel sau altul…important este acest lucru, mesajele vor sa spuna ceva….in felul asta autoritatile care se ocupa cu astfel de campanii incearca sa ne apropie de tarile civilizate, eu de exemplu, de cate ori trec pe langa astfel de locuri unde sunt avertizat, chiar le iau in serios (nu ca ma dau mare, dar nu sunt chiar asa de nesuferit in trafic, incerc sa nu deranjez si chiar daca cineva, in fata mea, incearca sa faca pe ,,nebunul,, nu-l iau in seama si ma consider un sofer model)…
    TOTI SA STIE UN SINGUR LUCRU…astfel de mesaje sunt puse in locuri unde, in anumite momente, au avut loc accidente grave si SUNTEM OBLIGATI SA CASCAM OCHII SI SA APASAM PE FRANA CAND ACESTEA NE APAR IN STANGA SAU IN DREAPTA NOASTRA, CAND LE VEDEM, SA STAM CATEVA FRACTIUNI DE SECUNDA SI SA NE GANDIM CA ESTE BINE SA LE RESPECTAM, SA NU MAI TOT COMENTAM DESPRE CEILALTI IN TRAFIC SI SA FACEM CEVA CONSTRUCTIV IN PRIVINTA AUTOSTRAZILOR, CARE DIN PACATE NU SUNT SI SPERAM CA PESTE CATIVA ANI VOR FI….asa ca, in concluzie, parerea mea este ca toata lumea sa le aiba in vedere si sa nu mai faca pe nebunii, teribilistii in general, care pentru ei motorul si caii putere sunt mai importanti decat viata altora nevinovati…
    salut si numai bine….!
    (referitor la ceea ce am scris ieri cu privire la SEAT IBIZA, nu vreau sa se iste discutii in contradictoriu cu privire la pretul ei, ma duc maine sa o vad si daca imi place, voi negocia si o voi lua, daca va mai lasa putin din pret)…
    Va salut pe toti si sa ne auzim pe acest BLOG cu bine…!pa

  2. Iar o sa mai postez si eu ceva.
    George are dreptate in ce afirma, dar…dar…dar…Romania este tara tutror posibilitatilor. :))

    Mai, cand romanii din vechiul imperiu roman aveau drumuri de prima clasa, pietruite, prin tot imperiul, iar toate duceau la Roma….pe la noi prin spatiul asta era totul ca de pe vremea dinozaurilor…..adica nimic nimic….niciun drum. :))

    Apoi, mult spre secolul al XX-lea, cand in lumea civilizata apareau sosele cu asfalt si autostrazi pe care circulau Forduri model T sau Mercedesuri adevarate de statea pisoiul in coada…….romanasii in mare parte mancau mamaliga, aveau case din chirpici sau mai traiau in bordeie si mergeau desculti sau in opinci pe drumuri de tzara prafuite. Rar vedeai cate o caleasca boiereasca.

    Mai mult, nici in anul de gratie 2009 nu avem o autostrada in firea ei, iar asa zisele drumuri nationale zici ca sunt drumuri de tara pe unde umbla fermierii cu tractoarele si mai sunt si bombardate de cratere uriase. Pe bune ca daca incepe razboiul si arunca astia cu bombe din avioane, nu mai trebuie sa muncesti sa sapi la transee in camp. Pur si simplu te arunci intr-un gropan din asta din asfalt, deja existent, iti tragi bine casca pe urechi, si stai la adapost. :))

    CONCLUZIA?…..pai…in conditiile astea, despre ce vorbim noi aici? Nu vedeti ca in Romania totul e un business, totul e o vrajeala? Iar cu circulatia infernala – no problem. Decat sa imi toc nervii cu toti ciupalacii in trafic si in ambuteiaje, mai bine plec DIMINEATA FOARTE DEVREME…..folosesc stradute mici si scurtaturi….si vin acasa dupa-amiaza tarziu…..si sunt mare imparat.

    Numai bine!

  3. Offtopic.

    George, iti scade calitatea blogului…sau cel putin nu mai e aceea cu care eram eu obisnuit.

    Ori tu esti f ocupat…ori esti in pana de idei.

    Solutia in care articolele tale (multe) sunt de fapt link-uri catre ‘editorialele'(!) de pe ProMotor, e depasita si ar fi cazul sa faci ceva…

    Daca vrem sa citim promotor (inclusiv editorialul)mergem pe acel site si il citim…

    A citi acelasi lucru si pe blog si pe promotor e insa superficial si anost (deseori).

    Stiu ca nu ma obliga nimeni sa-ti citesc blogul dar vroiam sa-ti transmit un feedback de la un cititor constant (pana la un moment dat).

    Scuze pt offtopic.

  4. silviu si compania, daca nu va place, cititi alte bloguri si gata, nu va obliga nimeni sa cititi blogul lui George. In calitate de simplu cititor efectiv imi pare rau de calitatea persoanelor care citesc acest blog (asta judecand dupa comentarii), peste tot vad numai “cunoscatori” care isi dau cu parerea…si critica….si arunca vorbe in vant….toti ahtiatii dupa vw passat 1.9 tdi (cocosata, alias tzatza de masina, termeni folositi de toti cocalarii, si toti amaratii) au ajuns sa isi dea cu parerea pe blog….nu va convine, intrati fratilor pe alte bloguri si gata, cu asta ati imbunatatii si calitatea cititorilor, si va spun sigur ca George ar prefera 1000 de vizitatori pe zi care stiu cu ce se mananca acest domeniu, decat 4000 care au in fata scarii un golf sau un passat si care habar nu au de alte masini, porma va aud ca spuneti aaaa type-r-ul tau george, consuma prea mult in oras, 16 e prea mult….dar un amarat de gti cat consuma? aveti idee? ati urcat vreodata in mai mult de 2 masini straine sa comentati? lasati-va de hobby-ul asta si intrati pe prosport sau alte site-uri. bafta.

  5. Un cititor, comentariul meu nu-ti era adresat, iar modul in care l-ai comentat denota evidente frustrari (vezi ce am scris eu si ce ai scris tu). Iti doresc multe “succesuri” in continuare!

Leave a reply

Please enter your comment!
Please enter your name here