VIDEO Renault Twingo – Twist, Swingo & Tango

Cândva mașinile mici erau cool. Bine, ce-i drept nu la noi. Peugeot 106, 205, Renault 5, Citroen AX și câteva Fiat-uri. O demonstrație că francezii nu se pricep doar la vin, ci și la mașini mici. De fapt se pricepeau. Din păcate lăcomia șoferilor a făcut ca producătorii să ofere mai mult pentru aceeași bani. Spre exemplu Clio de acum e cât un Golf  din anii 80. Însă câțiva producători și-au mai strecurat în portofoliu câte un model mic, urât cu spume, dar cât de cât simpatic.

E și cazul Twingo-ului, vechea generație. Faruri mari, un interior ciudat, dar, toate astea adunate la un loc, n-au făcut decât ca mașina să se vîndă nemaipomenit de bine (vreo 15 ani a stat în producție).

2007 a adus și noua generație. N-a rămas la fel de impresionantă în era Volkswagen-ului, ci a devenit mai degrabă un model ieftin, de nișă . Facelift-ul face Twingo să pară mai frumos, chiar și cu steluțe, dar recomand să le eviți. Nu ridica pretenții la dotări, pentru că te afli la volanul unei mașini distractive, simplă și spațioasă. O mașină care te va face să zâmbești și să spui în fiecare zi: ”Uite! Am mai găsit ceva care nu-mi convine”.

George Buhnicihttps://george.ro
SV#yfrkh$n9Q&Ct6xqj@R9#f

Ultimele articole

Articole recomandate

25 Comments

  1. Oameni buni, masina nu este 5000 euro. A fost o promotie pana la sfarsitul lui martie insa pretul includea 3 tichete remat si era versiunea de baza! Fiti siguri ca masina din test costa mult mai mult. Ar trebui ca George sa dea pretul masinii folosita la test pentru ca cei mai multi coreleaza ceea ce vad in test cu pretul minim care este dat in general, atat in reclame cat si in testele acestea facute de George. Si apoi vor spune mai departe in stanga si in dreapta ce ieftina si ce tare e nu stiu ce masina, fara a verifica informatiile. Nu spun ca nu e adevarat ceea ce a spus George sau ceea ce e prezentat in reclame, dar acele preturi sunt de regula cele minime si eventual fara TVA, cele care dau bine…

  2. + pentru video

    Masina ca si design mi se pare potriva pentru fete . E clar una pentru oras , portbagajul fiind foarte mic . Consumul este unul mai mult decat bun , dar pretul e destul de maricel . Cu taxe ajunge undeva pe la 10 000 euro . Una peste alta din punctul meu de vedere are cam multe dezavantaje si putine plusuri .

  3. Detin noul model de opel corsa d fabricatie 2011 5000km am pana acuma.Cumparat de la Radacini Motors Constanta.Descriere masina :Opel corsa d model 2011 facelift Motor 1.4 benzina,distributei lant 74 kw (101)cp 5 trepte + marsalier Varianta de echipare Cosmo ce include :Scaune partial pele cu textil ,fete de usi piele, volan piele cu comenzi,pilot automat,cruise control,proectoare ceata,inchidere centralizata,geamuri electrice fata,pachet lumini interior,computer de bord,radio cd rds MP3 7 difuzoare Dotari siguranta 8 airbeguri abs directie asistata ,disc fata spate tambur.Ca dotari optionale : Faruri adaptive (AFL – Adaptive Forward Lighting ) cu functia “CORNERING”,Scaune incalzite (fata) si volan incalzit prin decuplare buton ,esp,asr cbc,tc.,vopsea metalizata,climatronic,jante pe 16′.Masina,fata de una standard e diferanta mare la interior si exterior.Daca vei avea timp sper s-o testezi .Multumesc,nu-i fac reclama dar cineva mai sus zicea de ce nu testezi o corsa

  4. O coaja de masina la supra-pret. Doar o femeie intretinuta si anti-condus ar putea alege asa o masina.

    In cazul in care loveste un biciclist masina din spate, soferul e in pericol de moarte :))

  5. Salut George!
    Care sunt conditiile de indeplinit, in general, pentru a face un drive test unei masini noi?
    Este interesant ce se intampla cu masinile oferite de dealeri pentru drive test. Presupun ca la un moment dat vor fi puse in vanzare. In acest caz, pretul de lista devine negociabil?
    Multumesc!

  6. Hehe, Twingo, hai sa povestesc experienta mea personala cu Twingo 1, prima generatie. Si-a cumparat-o o prietena la mana a doua, fiind prima masina pentru o fata de 20 de ani (exceptand Oltcitul:)). Initial mi s-a parut o uratenie, dar am ajuns rapid sa o indragesc. Avea motor 1.3, nu stiu ce putere, dar in jur de 70 CP. Interiorul s-a dovedit pe langa foarte vesel si modern pt anii aia, 2000 sa spun, cu vitexometru electronic si alte de-astea, foaaaarte practic! Bancheta spate culisa, cum fac si scaunele la modelul asta nou, si in oras aveai loc de 4 prieteni, poate 5 care sa mearga la o cafea, dar si la drum lung pentru 2 oameni si bagaje. Consumul era OK, si aveai materiale nu foarte dragute la pipait, dar excelente ca rezistenta in timp. Scaunele fata culisau inteligent si intrai destul de lejer pe bancheta. Botul scurt si spatele taiat ajutau la fix un incepator la manevre in parcari. Mi-a parut rau ca n-am avut bani sa o cumpar eu la mana a doua (treia?) cand mi-am luar permisul, dupa cativa ani. O masina foarte fiabila, care a avut un succes enorm in Italia, Grecia, Franta, o masina “Mediteraneeana” :).
    PS: dracovenia de pe bord e pentru rujuri, creioane de ochi etc. Clar adresata femeilor.

Leave a reply

Please enter your comment!
Please enter your name here