Renault Latitude 2011 – informaţii oficiale

După publicarea clipului cu Latitude în Bucureşti, cei de la Renault m-au contactat şi mi-au oferit informaţii suplimentare. Încă nu am înţeles foarte clar poziţionarea în clasă, dar înclin să cred că este mare şi nu doar o medie mărită.

Latitude face parte din segmentul mediu superior, este drept cu dimensiuni la limita superioara a acestuia, fiind best in class la acest capitol. Ne onoreaza perceptia asupra modelului alaturi de limuzine de lux, dar modelul nu inlocuieste Vel Satis, ci este modelul sedan Renault din acelasi segment cu Laguna.
Motorizarile care echipeaza Latitude sunt: 2,0 16V 140 CP, 2,0 dCi 150 CP, 2,0 dCi 175 CP si intr-adevar motorul premium V6 dCi 240 CP, ultimele 2 motoare cuplate la o cutie automata in 6 trepte.
Motorul V6 dCi este cel mai recent motor in 6 cilindri dezvoltat de Renault pentru Alianta Renault-Nissan: un cuplu maxim de 450 Nm disponibil de la 1500 tr/min, cu un consum excelent raportat la performante dinamice: 7,2 litri in ciclu mixt.
In ciuda ofertei de produs (dimensiuni, echipamente, prestatii) care o pozitioneaza intr-adevar in universul limuzinelor de lux, preturile vor fi comparabile cu cele ale concurentilor directi si anume: VW Passat, Skoda Superb, Ford Mondeo, Opel Insignia, Honda Accord etc .

sursa: Renault România

Later edit:

Incepand cu 1 martie, noul model Renault Latitude este disponibil pentru clientii din Romania. Latitude este noua berlina premium Renault, care completeaza oferta Laguna in segmentul mediu superior, oferind prestatii de confort de top. Gama Latitude cuprinde trei versiuni de echipare si patru motorizari.  Noul model Renault va ajunge in showroom-urile din Romania la inceputul lunii aprilie 2011, insa clientii pot inca de astazi sa comande modelul la oricare din punctele de vanzare din reteaua Renault.

George Buhnicihttps://george.ro
SV#yfrkh$n9Q&Ct6xqj@R9#f

Ultimele articole

Articole recomandate

4 Comments

  1. Presimt o devalorizare mult peste media clasei din care face parte. Am un feeling ca masina asta dupa un an si jumatate de la vanzarea de noua se va vinde la aproape 50% din pretul initial. Vom vedea daca am dreptate sau nu.

  2. @Lao…..Si ar fi pacat sa fie asa…Renault e o masina buna dupa parerea mea. Are hibe , gen schimbarea becului din far la Megane 2, dar si plusuri cum ar fi siguranta extraordinara.
    Renault reprezinta o parte din cultura automobilistica si oricat am dori sa fim rai cu Renault, ei au cam inventat multe , si de prin 1898.
    Limuzina asta e facuta in Coreea? As cumpara numai ce e Made in France.

  3. Sincer sa fiu am o impresie foarte proasta in legatura cu Renault in general.Masini proaste,piese scumpe.La diesel mai ales pica injectoare la greu.
    Masini slabute,asta e cuvantul potrivit pentru gama Renault.

  4. Te inseli cu privire la Renault. Spui ca sunt proaste, nu este adevarat, Romanul e prost ca nu stie sa intretina masina, nu stie cand sa faca reviziile, cand le face le face la coltul strazii, etc. Eu unu numai Renault-uri am avut toata viata si reviziile leam facut mereu la Renault la reprezentanta, in 14 ani nici o problema la nici un Renault n-am avut. Renault e o masina, mai pretentioasa, si piesele originale sunt scumpe, dar tin daca le faci unde trebuie. Asa piese aduse din Turcia, da, proaste, si te tin cat piesele la dacie. Iar cu injectoarele? Eu cunosc numai oameni q Peugeot care au avut aceasta problema, si nimeni cu Renault. Asa pe forumuri da am mai citit despre injectoare la Renault, dar nu cunosc personal, cel mai probabil soferi care pun combustibil la 2 lei litru d la jmekeri, ulei prost, filtre proaste si nu stiu la ce ture sa mearga cu ea, dar eu numai d laudat am masina. Motiv pentru care buyback la mine e sfant, nu ma complic cu revanzare ca sa scot mai mult, ca am multe beneficii la buy back, inclusiv casco mai ieftin :)

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.