PROMO! Vine partea a cincea din metodă

Cum aduc o maşină din Germania – Partea5 – vine joi pe buhnici.ro

Citeşte Partea 1 , Partea 2 , Partea 3 , Partea 4 şi o mică parte din ce scriu acum:

Acum începe partea la care trebuie să fii cel mai atent. Documentele de vânzare şi pentru drumul maşinii către ţară. Cel mai comod este să îl laşi pe dealer să le facă. Unii nu vor taxa mai mult decât costă şi poate un 50 de euro în plus pentru umblătură. De fiecare dată când am găsit unul care s-a oferit să le facă la un preţ corect, am acceptat. Ideea este că se stă şi la ei la cozi. În oraşele mari poţi pierde şi jumătate de zi la SvA (Strassennverkehrs Amt – un fel de Serviciu înmatriculări). Există însă ocazii când va trebui să munceşti tu pentru că dealer-ul nu le face (se întâmplă la unii dealeri de mărci) şi este oricum bine să ştii cum merge.

George Buhnicihttps://george.ro
SV#yfrkh$n9Q&Ct6xqj@R9#f

Ultimele articole

Articolul precedentPlanuri de convins români
Articolul următorCe navigaţie GPS să cumperi

Articole recomandate

3 Comments

  1. va salut domnul george ;am si eu o intrebare,care marca si ce model de masina ar fi cea mai fiabila si usor de intretinut in max 10000 euro la mana a 2 sau max 13000 noua

  2. referitor la un opel astra de 6000 de euro sa zicem.cu cati bani ar trebui sa plec euo in buzunar de acasa ca sa dau 6000 pe masina .cat m-ar costa actele pe care le fac in momentul vanzarii si tot ceea ce trebuie sa platesc acolo.cu hotelul am inteles din relatarile tale dar sigur mai sunt si alte cheltuieli.care sunt costurile lor vumulate.si a doua chestiune astept o oferta de la tine in care sa imi spui daca poti aduce o masina ca cea de mai sus si cat ma costa peste pretul masinii ca sa o aduci tu in tara.multumesc

Leave a reply

Please enter your comment!
Please enter your name here