Ponturi auto 6 iulie 2011 – sedanuri

O italiancă și cinci nemțoaice. Azi vorbim despre sedanuri la prețuri mai apropiate de buzunarul românului.

Alfa Romeo 159 din 2006, 2200 benzină 185CP
Poate cea mai frumoasă berlină și la ora actuală, care te poate face să ieși din tipar. Spațiul în spate nu e strălucit deloc dar locurile din față sunt confortabile. Nu e chiar ieftină pentru anul în care este fabricată dar pentru motorul acela și opțiunile numeroase merită. Unde mai pui că a fost recunoscută ca o mașină excelentă chiar de către publicațiile germane și ADAC. Atenție la taxe, asigurări și consum.

Audi A4, din 2008, 2.0TDI
Este o mașină excelentă din vârful clasei. Spațiul interior este generos. Singura problema este că aceste modele au în mod obișnuit rulaje mai mari decât cele scrise în anunț. Prețul trebuie negociat.

BMW 320, din 2007, motorină
Șasiul este fabulos și face mașina o plăcere la condus. Spațiul interior este un pic limitat in spate. Prețul este foarte bun pentru ce oferă și sigur mai lasă 300 cel puțin. Portbagajul este mic.

VW Passat 2.0TDI, din 2010
Este un pont cu adevarat daca nu are ceva de ascuns. De cele mai multe ori aceste mașini sunt supraevaluate, adică au prețuri exagerate tocmai pentru că sunt cumpărate de români, dar aceasta este ieftină pentru multitudinea de dotări. La cumpărare acum un an a costat ușor peste 30.000 de euro. De ce o vinde la 10.850? Cu devalorizarea normală nu avea voie să cadă sub 16.000 de euro.

Opel Insignia, din 2010, 1.8 benzină
Foarte frumoasa alba. Poate cel mai frumos Opel. Din păcate nu se poate negocia, dar prețul este perfect pentru această mașină.

Skoda Octavia, din 2006, a.6 benzină
Este cea mai ieftină de astăzi. După o negociere se poate ajunge la 5600 de euro. O mașină absolut corectă pentru banii dați pe ea, dar o verificare tehnică se impune înainte de cumpărare ca de altfel la toate mașinile de mai sus. Dacă e adevărat că are 56.000 km este chilipirul momentului. Cu bani de Logan la mâna a doua iei o Skoda fiabilă și bună.

Ofertele de la noi au darul de a arăta mai bine decât cele din autohaus-urile germane, așa că ceva nu e mereu în regulă. Nu cred că revindem noi mai ieftin decât cumpărăm sau că nemții nu știu să le facă prețurile. E vorba despre kilometraje sau hibe. De aceea verificați seriile la service și vedeți intervalele reviziilor, când a fost făcută ultima sau dacă a existat o pauză mai mare la un moment dat la revizie. Acolo ar putea fi ascuns un accident și o reparație sau o revizie neînregistrată.

La ponturile de azi a contribuit Cristian Matei.
Tu ce ponturi deștepte ai găsit?

George Buhnicihttps://george.ro
SV#yfrkh$n9Q&Ct6xqj@R9#f

Ultimele articole

Articole recomandate

38 Comments

  1. @Cristi
    Am privit situatia doar din puctul lor de vedere, al castigurilor sigure pe care si le asigura prin intermediul acestui sistem. Nu am vazut nicidecum o situatie de tipul win-win cum spui tu. Trebuie sa spun ca iti dau dreptate din acest punct de vedere deoarece am observat ca e destul de greu sa vinzi un auto si mult mai greu sa optii un pret decent.
    E o varianta mult mai lipsita de bataie de cap.

  2. Cei de la union motors nu sunt singurii de pe piata de la noi care ofera posibilitatea de trade in, am dat un serch si am observat ca si cei de la tiriac au implementat acest sistem, probabil au vazut ca e profitabil dupa ce s-au ales cu parc auto, format din masinile oamenilor care nu au mai putut face fata “crizei”, care nu au mai avut de unde sa isi plateasca ratele.

  3. Am observat si eu ca apar din ce in ce mai multi dealeri auto ce folosesc sistemul trade-in, lucru care era de asteptat, luand in calcul ca acest sistem este foarte intalnit pe piata europeana.
    Un alt sistem si mai des intalnit ar fi cel de buy back, iar diferenta dintre ele fiind limitarea/nelimitarea la marca auto oferita/cumparata.
    Daca prin buy back poti oferi dealer-ului auto aceeasi marca pe care doresti sa o achizitionezi, prin intermediul trade-in poti oferi orice marca de autoturism in schimbul marcii pe care intentionezi sa o cumperi.

  4. Nu m-am folosit de acest sistem de trade-in oferit de cei de la union motors, dar cred ca undeva la sfarsitul acestui an voi merge cu megan-ul sa il schimb cu o insignia noua.

Leave a reply

Please enter your comment!
Please enter your name here