Ponturi auto 1 iulie 2011

Azi ne concentrăm pe familiști cu bani puțini sau navetiști

Renault Megane 1,9dci

Super chilipir la 7500 de euro. Pentru că e franțuzească va putea fi ușor negociată. Ieftină şi economică. Un Renault cu motorul fenomenal de 1,9dci, adică diesel şi cutie automată.  Acelaşi motor a fost pus şi pe Volvo până au trecut la mai slabul 1,6. Impecabilă, cu revizie la 100.000km. Că e albă va fi un plus pentru… unii dintre noi…

 

Fiat Bravo 1.4 90CP din 2008

6000 de euro negociabil, este un preț mare, dar se poate coborî pun pariu la 5500. Deși pe dedesubt este tot un Fiat Stilo, Bravo dovedește că poate fi mai bun, mult mai bun. Am condus unul vreo câteva sute de kilometri și m-am îndrăgostit de motor și de manevrabilitate. Servodirecția mai ales este o plăcere. Îmi place și cum arată. La banii aceștia vei lua o mașină bună dezavantajată la revânzare de faima italienească. Dezavantajul este pentru vânzător, profitul la cumpărător. Taxele impozitele și asigurările vor fi la nivel de Logan.

George Buhnicihttps://george.ro
SV#yfrkh$n9Q&Ct6xqj@R9#f

Ultimele articole

Articolul precedentSunt un Voyager Pro+
Articolul următorPonturi auto 4 iulie 2011

Articole recomandate

18 Comments

  1. Sunt complet de acord cu ceea ce ai spus legat de Fiat-ul Bravo. Megane-ul in schimb nu-l consider un pont bun. In primul rand vine taxa de prima inmatriculare care la aceasta masina e 1590 euro. 7500 masina + taxa 1590 = 9090 euro. Punem rotund 9000. Mai jos de acest pret nu iese masina inmatriculata nicicum. Asta pentru ca desi am pus pretul de 7500 din care se va negocia ceva la dealer, nu am calculat costurile drumului dus-intors pana in Germania si RAR-ul(aprox. 100 euro) dupa ce aduci masina in Romania.
    In al doilea rand, masina e slab dotata. E practic versiunea de baza, un Authentique + geamuri electrice spate si proiectoare.
    Asadar la 9000 euro iti iei o masina care inafara de faptul ca are o motorizare foarte buna, nu e cine stie ce.

  2. Fiat Bravo o masina frumoasa si defapt de ce ar fi mare pretul,din moment ce la 5500 iti iei un Opel Corsa din 2007 (90 de cai,mai multi km decat Fiat-ul) care este o clasa sub Bravo facand parte din segmentul masini mici fata de Fiat-ul prezentat care este hatchback.Pretul este acela si pentru motorul cam mic,repratiile la prag si a fost un pic lovita.Cutia la acest Fiat are 6 trepte ?
    Mereu ma amuza schimbatorul de la Renault (de ce trebuie sa fie atat de inalt si subtire ? :)) ) .Nici mie nu mi se pare Megane-ul o oferta buna.

  3. George dar ce parere ai despre oamenii care vor sa vanda masina sh e adevarat aproape noua si vor sa faca si profit maxim din vanzarea acesteia, astfel ca ajunge mai scumpa decat la reprezentanta de noua?Ce ma mira e ca si sunt si dealeri care au astfel de preturi umflate cu pompa…Uite iti dau 2 exemple desi sunt nenumarate pe autovit:
    http://www.autovit.ro/chevrolet-cruze-C19419659.html si
    http://www.autovit.ro/chevrolet-cruze-C19419659.html
    Si aici preturile de noi la care adaugam 1000eur cat costa cv celor 3 tichete remat http://www.chevroletgtt.ro/detaliigtt/oferte_livrare_imediata.html

  4. @Matei Cristian – Deci Opel Corsa e din Clasa Mica si Fiat Bravo e Hatchback? Sti cum e… Opel Corsa poate fi Hatchback, dar Fiat Bravo nu poate fi din Clasa Mica. Hatchback se refera la tipul de caroserie, iar Clasa Mica la dimensiunile masinii.

    Deci Fiat Bravo face parte din Clasa Compacta ;)

  5. Sincer? Schimbatorul ala de la reno e cred ca cel mai urat existent. Si tot pe asta o sa il puna si pe Loga. Naspa!! Zici ca e o coada de lopata! Bleah!!

  6. salut George. in primul rand felicitari pentru blog, zilnic revin aici sa vad ce articole noi ai mai adaugat!. o mica(mare) intrebare :D la un buget de maxim 4ooo de euro ce masina sh imi recomanzi? stiu ca e cam mica suma dar mai mult nu am! multumesc

  7. @radu incearca la AAA NEW KOPEL deoarece iti ofera garantie pe masinile sh vandute, poate gasesti ceva in limita celor 4000e

    Cat tine de marca model, difera foarte mult pretrile, mai important cred ca e fiabilitatea(consum, costuri)

    Bft!

  8. Daca e sa aleg un model de la fiat, eu raman la al meu punto de 1.2, e destul de spatios, am toate dotarile pe el, consumul e mic (daca si viteza e la fel) iar costurile de intretinere sunt mici.

    P.S. : Felicitari pentru articol.

Leave a reply

Please enter your comment!
Please enter your name here