O “blasfemie” de panou publicitar!

Când ai ajuns la fundul sacului cu idei de campanii publicitare şi îţi dai seama că eşti atât de prost încât nu eşti în stare să te legi la şireturi, o dai în controversă. Doar, doar “pune botu’ ” cineva la campania ta de doi lei, vândută clientului drept lovitura de imagine a sezonului. Şi uite aşa, o simplă campanie de reduceri se vinde cu ajutorul Maicii Domnului, în cazul nostru al unei “Fecioare” neprihănite, luminată de duhul sfânt al reducerilor “divine” de preţ. Pe mine nu m-a convins. Să vă aud pe voi…

George Buhnicihttps://george.ro
SV#yfrkh$n9Q&Ct6xqj@R9#f

Ultimele articole

Articolul precedentMetode anti-radar
Articolul următorÎncă un boşorog!

Articole recomandate

13 Comments

  1. Da…blasfemie curata sa invoci cele sfinte pt mersul comertului. Jenant de-a dreptul…

    La fel mi se pare si clipul politiei cu fetele mutilate in tinute sexy de langa Lamborghini…

    Hmm, lumea a intrat in criza de idei…le vin doar idei proaste…

  2. Totusi acum ceva vreme se difuza la televizor un spot ce promova campania stop accidentelor la volan…. cand in timpul unei calatorii familiale o fetita era pur si simplu aruncata prin fata parbrizului… pur si simplu ma ingrozea cand o priveam.

  3. pentru cei 2 care sunt socati de campania politiei si respectivele spoturi. PAI ASTA E SI IDEEA. sa va socheze. sa nu mai calcati acceleratia fara sens. si ce blasfemie este in spoturile astea?

  4. Pai asa arata o victima de accident?Ar trebui sa arate imagini cu oameni care au patit acest lucru sa vedem cum reactioneaza publicu si sa-si dea seama de faptul ca omul este fragil numai atunci putem spera la ceva imbunatatiri.

  5. Ce se intampla nu mai este de mult penibil sau jenant, e de-a dreptul trist. Dumnezeu sa ne ierte !
    Alta reclama tampita ( majoritatea sunt, bazandu-se subconstient nu pe convingere logica de a cumpara ):

    peste tot in politehnica panouri ING cu mesajul :

    ” N-ai bani ? Fa-ti card ! “

Leave a reply

Please enter your comment!
Please enter your name here