Noroiul din sistem

Somnul raţiunii naşte monştrii… birocraţiei. Monştri care dorm precum porcii în noroiul călduţ din multi-naţionale. Respectă regulile şi aşteaptă cuminţi ziua de salariu. Ce rost are să îţi foloseşti creierul să mai rezolvi o problemă, atunci când ai proceduri? Iar când clientul cade între proceduri, fără să fie vina lui, se ajunge la situaţii care frizează absurdul hazliu. Un caz primit de la amicul calangiu.

— On Tue, 9/30/08, Vodafone – Departamentul Plati <plati@vodafone.com>
wrote:
From: Vodafone – Departamentul Plati <plati@vodafone.com>
Subject: FACTURA VODAFONE
To: ste****@yahoo.com
Date: Tuesday, September 30, 2008, 3:26 AM

Va informam ca pe 17-12-2004 s-a emis factura CNX45825489 in valoare de
0,00RON. Codul de abonat este 201396672. Va multumim ca ati ales
VodafoneModalitati de plataPlati prin Direct DebitDaca aveti cont bancar la una
dintre sucursalele bancilor…..

Original Message:
From: ste****@yahoo.com
Sent: 9/30/2008
To: Vodafone – Departamentul Plati <plati@vodafone.com>;
contact_ro@vodafone.com
Cc: office@vodafone.ro
Subject: Re: FACTURA VODAFONE

in Fiecare luna primesc aceasta factura de 0 RON de 4 ani..

— On Tue, 9/30/08, contact_ro <contact_ro@vodafone.com> wrote:

From: contact_ro <contact_ro@vodafone.com>
Subject: Re: FACTURA VODAFONE
To: ste****@yahoo.com
Date: Tuesday, September 30, 2008, 5:06 AM

Domnule/Doamna,

Va confirmam primirea si parcurgerea cu atentie a solicitarii pe care ne-ati
adresat-o.

Este important sa stiti ca pentru a verifica datele specificate de
dumneavoastra in vederea oferirii unei solutii optime, este necesar sa ne
oferiti mai multe detalii. Va rugam sa aveti amabilitatea de a ne specifica
numarul dumneavoastra de telefon.

Cu stima,
Marian Draganuta
Reprezentant Relatii cu Clientii
Vodafone Romania
www.vodafone.ro

From: Ste**** [mailto:ste***@yahoo.com]
Sent: Tuesday, September 30, 2008 2:13 PM
To: contact_ro
Subject: Re: FACTURA VODAFONE

Hello,

Cred ca de aici puteati afla multe detalii despre mine:

„Va informam ca pe 17-12-2004 s-a emis factura CNX45825489 in valoare de 0,00RON. Codul de abonat este 201396672″…cred ca este factura pt un numar la care am renuntat de acum 4 ani…si in fiecare luna primesc email sa-mi platesc factura de 0.00 Ron de acum 4 ani..e un pic de cascadorii rasului…..

Nr de telefon pe care puteti sa ma contactati este 072********

George Buhnicihttps://george.ro
SV#yfrkh$n9Q&Ct6xqj@R9#f

Ultimele articole

Articolul precedentSfaturi de cumpărare 5
Articolul următorDebuşeu

Articole recomandate

9 Comments

  1. Proprietarul problemei aici..
    si sa vedeti ce raspuns am primit…:

    Stimate Domnule,

    As dori ca, in numele Vodafone Romania, sa-mi exprim regretul pentru situatia neplacuta ce s-a creat.

    Va confirmam primirea si parcurgerea cu atentie a solicitarii pe care ne-ati adresat-o si va informam ca am redirectionat mesajul catre departamentul implicat, unde urmeaza sa fie facute verificarile si modificarile necesare.

    Cu stima,
    Marian Draganuta
    Reprezentant Relatii cu Clientii
    Vodafone Romania
    http://www.vodafone.ro

    Si tot nu s-a rezolvat inca…

    Astept cu nerabdare raspunsul….

    Si in fiecare luna primesc email sa-mi platesc factura de 0.00ROn, plus penalizarile de 0.1% pe zi din valoarea facturii…niste criminali maestere…

  2. pai sa mearga omu’ sa-si achite factura ca il dau astia in judecata si il pun in lista rau platnicilor de nu mai pupa abonament in viata lui.Dincolo de gluma situatia chiar e stupida,probabil ca la Vodafone lucreaza doar calculatoarele.Din pacate aceste probleme se repeta in aproape toate serviciile publice,deci tocmai in acel sector in care trebuie sa existe mai multa atentie tinand cont ca aceste servicii afecteaza direct interesele clientilor.

  3. Intr-un sistem atat de complex ca cele din platformele de telefonie mobila este imposibil sa nu se strecoare asemenea greseli.
    Dvs. ati renuntat la abonament dar, cel mai probabil, s-a omis stergerea nr. dvs. de telefon dintr-o baza de date, fapt ceea ce a condus la aceasta „neplacere” (sincer eu nu stiu de ce ati asteptat 4ani de zile pana sa faceti reclamatia).
    In orice caz, greseala este usor remediabila.

    … cat despre acest articol, mi se pare cam intr-o ureche. Ce birocratie, ce proceduri?
    „Noroiul caldut din multi-nationale” … ce exprimare colorata. Atat timp cat serviciul este UP & RUNNING, aceste mici reclamatii sunt apa de ploaie.

  4. de curiozitate. Lucrez la o firma ce se ocupa de asistenta prin mail. Daca noi avem disclaimer, in mod sigur are si Vodafone-ul. Nu va ganditi la ce repercursiuni va puteti supune

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.