Cum văd noua Dacia Duster

Dacia Duster – ieftin e prea “ieftin”, scump tot cam așa

5 chestii mă încântă la primul SUV românesc, 10 chestii mă enervează.

Cele bune.

1. Sunt naționalist. O companie românească (ok, nu țipați, parțial românească) produce un SUV accesibil. E de bine. În mocirla asta de criză, mai avem ceva industrie. Câteva sute de mii de români au de muncă și fac mașini decente care se vând strașnic de bine. Am fost la Mioveni și mi-a plăcut ritmul. Credeam că la Știri e trepidant…
2. Poți cumpăra Duster cu transmisie 4×4 de calitate. Aveam emoții dacă se vor zgârci sau vor pune ceva măcar la fel de bun ca pe Nissan-urile surori de grup X-trail, Qashqai, Koleos. Le-am condus și se mișcă excelent. Dacă Duster e măcar pe jumătate și tot e de o sută de ori mai bun decât ARO 10 și de cinci decât Lada Niva (asta e chiar mai ieftină și încă se mai produce, dar e foarte rusească).
3. Cel mai ieftin Duster e numai 10.500 de euro cu TVA inclus. “Chel”.
4. Suntem și noi primii cu această mașină la ceva. Producem primul crossover (SUV intermediar pentru cei neobişnuiţi cu termenul) lowcost adevărat. Adică ieftin şi bun. Asta cu „bun” rămâne de verificat…. mai mult pe ProMotor.ro

George Buhnicihttps://george.ro
SV#yfrkh$n9Q&Ct6xqj@R9#f

Ultimele articole

Articole recomandate

13 Comments

  1. Mda, pe site-ul Promotor s-au cam incins baietasii pe vesnica tema: SH strain sau Dacia noua. Chiar nicinul nu intelege ca este loc pentru toata lumea?

    Daca am bani de o masina noua, imi iau masina noua (Dacia, Opel, BMW… dupa buget). Sau poate nu-mi place sa pierd bani si stiu ca pretul unei masini noi scade imediat ce a iesit pe poarta dealerului si astfel pot lua o masina foarte buna cu cateva zeci de km la bord, superioara ca dotari si performante aceleia noi.

    Totul tine de personalitatea fiecaruia, de ceea ce isi doreste fiecare de la o masina si de cum isi chibzuieste banii. De ce trebuie sa existe aceasta polemica? Cheer up! :)

  2. Si ca sa fiu la subiect, eu sunt destul de interesat de acest Duster. Chiar ma voi duce pe 15 aprilie la “Porti deschise” sa testez un diesel. Sunt curios sa vad cat de confortabila este masina. In Logan si Sandero nu m-am simtit deloc bine, chiar nu mi-as lua. Exact ce spuneam mai sus despre ce isi doreste fiecare de la o masina.

    In rest, eu cred ca Duster va fi un best-seller!

  3. Domnu’ Buhnici

    am o recomandare pentru dvs cand mai faceti “analiza swat” a unei masini, incercati sa va documentati un pic mai mult asupra problemei, si am sa va dau doua exemple:
    1-motorizarea;in primul rand gradul de motorizare al unui vehicul se calculeaza facand raportul dintre greutatea masinii si numarul de cai putere ,obtinand astfel cate kg din acea masina este pusa in miscare de un cal putere; iar in al doilea rand se tine cont de cuplul maxim . O sa aveti supriza daca efectuati niste calcule sa constatati ca “la fel de slab motorizat” este si nissan pathfinder care are cam 2,5 tone si un motor 2,5dci cu 170 cp , accleratia de la 0 la 100km in 11,9 sec la fel ca si dusterul, in schimb are cuplul maxim de 400nm lucru care imbunatateste gradul de motorizare al acestei masini.Daca vi se pare exagerata comparatia cand o sa aveti posibilitatea sa faceti un comparativ duster vs grand viatara sau daihatsu terios (modele de succes dealtfel in europa)
    -echiparea; cand comparati gradul de echipare incercati sa o faceti la modul concret, pe model si pe elemente in parte ex:stofa cu stofa nu cu piele , 4×4 cu diferential blocabil cu unul la fel nu cu unul cu alunecare limitata de tip haldex sau torsen , samd
    Idei preluate din diverse surse si puse in pagina un pic altfel au multi ziaristi, iar domeniul auto necesita mai multe cunostinte tehnice decat stirile de la ora 5

    • Domnule “maro”!
      Mulţumesc pentru recomandări. Iau foarte în serios orice idee, însă cele prezentate de dvs. sunt la fel de generaliste. Într-un minut şi 30 de secunde e imposibil să fii exhaustiv. Iar Ştirile de la ora 5 sunt pentru cei care le urmăresc.

  4. Dacia cred ca e una dintre putinele companii favorizate de criza. Sunt destul de sigur ca daca nu apareau problemele financiare in tarile mai dezvoltate decat Romania nu se vindeau atat de bine daciille produse la noi.

  5. Bai,voi nu intelegeti ca e o masina ROMANEASCA,facuta de ROMANI,adica PROST????Voi stiti cum se fac masinile la Colibasi,mai ales noaptea?Stiti ca din 16 puncte de sudura se fac 10???

  6. Dacia Duster in echipare de varf, adica A/C manual, geamuri electrice, radio-CD cu Mp3, tapiterie de piele ecologica si pachetul “crom” costa doar 18.000 de euro. Mult, dupa parerea mea, pentru o masina care in nivelul maxim de echipare nu reuseste sa ofere cele 5 stele la siguranta ale altor modele, culmea, la acelasi pret.

    Nu cred ca o sa cumpere nimeni o Dacia de 18.000 de eur, baza cred ca o sa fie cea de 15.000 de euro, care ofera un motor diesel si un nivel sub medie de echipare.

    Dacia Duster reprezinta o evolutie pentru Dacia si cred ca este un progres pentru brandul acesta, insa, mai este mult pana departe.

Leave a reply

Please enter your comment!
Please enter your name here