Dacia, reducerile şi noua taxă auto

Cei de la Dacia au ieşit urgent azi cu un comunicat care să dezmnită practic declaraţiile vicepreşedintelui Stroe.

Nu aş vrea să am dreptate, însă ziua în care vor face totuşi reduceri de peste 10% este aproape. Noua taxă se anunţă mai mică decât cea actuală, lucru care poate duce la o nouă perioadă “de miere” pentru importuri SH.

Comparaţi declaraţiile lui Stroe cu acest comunicat sosit azi.

Dacia păstrează neschimbate preţurile vehiculelor sale, care sunt în continuare cele mai accesibile de pe piaţa românească.

Preţul celui mai accesibil Logan, de 6 400 Euro, a rămas neschimbat din septembrie 2006.

Dacia s-a angajat din 14 ianuarie să prezinte o ofertă comercială proprie, doar în favoarea clienţilor care vor beneficia de programul Remat 2009, de îndată ce acesta va fi lansat.

Dacia a fost preocupată în permanenţă de reducerea cheltuielilor de întreţinere ale clienţilor săi. Astfel, intervalul dintre revizii a fost extins de la 15 000 km la 20 000 km la maşinile pe benzină şi de la 10 000 km la 15 000 km pentru motorizările diesel. Perioada de garanţie a fost dublată, de la 18 la 36 de luni.

Eforturile Dacia s-au îndreptat şi spre siguranţa pasagerilor. Sistemele ABS şi AFU – asistenţă la frânarea de urgenţă – au devenit echipamente de serie pe toate versiunile.

Gama Dacia este cea mai tânără de pe piaţă, vârsta medie a modelelor sale fiind de 5 luni.

În fine, Dacia a adus numeroase îmbunătăţiri designului produselor sale. Modelele Logan berlină şi MCV au suferit în urmă cu câteva luni restilizări majore.

Niciunul din elementele de mai sus nu s-a repercutat în preţ.

sursa:DACIA

George Buhnicihttps://george.ro
SV#yfrkh$n9Q&Ct6xqj@R9#f

Ultimele articole

Articolul precedentSfaturi de cumpărare 6
Articolul următorVine taxa auto versiunea 4.0

Articole recomandate

7 Comments

  1. …..`intrebarea dvs..destul d stanjenitoare pt.dansi…hai sa recunoastem…trebuia s-o zica cineva pan` la urma….si dvs…n-ati stat mult p ganduri…ei trebuiau sa iasa..in presa…si sa faca o oferta ‘mai’realista….si in doua luni…ramaneau fara masini p stoc..si astfel muncitoriii reveneau la lucru….si cred ca erau lideri de piata…..un 5500 euro-1000Euro(prima d casare)…spulbera efectiv orice concurenta…..trec zilnic….p langa dealeri Dacia…au parcu plin…oare le convine…mai gasesc inca fraeri care mai cumpara….stilizare..adica..frectie….nu era mai bn..un a.c.in standard….care e cv d bun simt..in Bucurestiul asta asa d “aerisit”!!!!!

  2. Se pare ca a avut efect programul de slabire George! :)
    Trecand la lucruri serioase, francezii de la Dacia se comporta ca fata mare care nu mai e fata mare. Adica, desi toata lumea stie ca ei fac o gramada de bani cu loganul, ne tot conving de eforturile lor extraordinare pentru a mentine produsul la un pret competitiv,bla bla bla.
    Adevarul e altul.(cred) Pai cum sa produca ei in romania si sa le dea de lucru la romani cand francezii lor stau acasa. Adica francezii sa produca in draci in romania, iar in franta sa tina fabricile inchise sau cu program redus.Pfff, va dati seama ce ar fi, pai i-ar pune astia la stalpul infamiei…
    Ei ar putea foarte bine sa mai lase si inca bine la pret, dar s-ar vinde repede tot ce e pe stoc si ar trebui sa se intoarca oamenii in fabrci ca sa produca pentru vanzare. Pai cum sa faca asa ceva? Ce mai ramane de masa de manevra de la Mioveni? Cu ce sa mai faca ei presiuni? SI cum sa-si faca concurenta la modelele Renault cu care Logan-ul e in “concurenta”?

Leave a reply

Please enter your comment!
Please enter your name here