Bătaie de joc cu asigurări și un service

De la un cititor,

Pe scurt, am fost lovit de o masina, eu urmand sa-mi repar masina pe asigurarea celui care m-a lovit. Zis si facut, masina mea este in sevice-ul Cardinal Motors din 17 August si este reparat, din punctul service-ului de
vedere de pe data de 22 Septembrie 2009. Cu toate astea, eu nu mi-am recuperat masina inca existand oarece dispute de plata intre service si compania de asigurari. Mai mult am inspectat vizual masina iar calitatea reparatiilor lasa de dorit. In plus masina nici macar nu mai porneste,
bateria descarcandu-se, iar eu cumparand masina fara cartea de service nici macar nu stiu codul de deblocare al casetofonului…

Răspunsul vine de la Cristian Muntean, director al Asociatiei Service-urilor Independente.

Salut George,

Raspunsul este urmatorul:

1. Pentru calitatea proasta a reparatiilor, clientul trebuie sa reclame
aceasta situatie la ANPC.
2. Pentru retinerea masinii in mod nejustificat in service trebuie sa
depuna o adresa la Politie pentru abuz de incredere.
3. Daca vrea sa le faca necazuri celor de la Cardinal, sa contacteze
Porsche Germania carora sa le relateze intreaga situatie si sa ii intrebe
daca „aceasta este o practica curenta a dealerilor Porsche sau este doar o
stuatie izolata intalnita in Romania”, ce sfaturi ii da lui in calitate de
client al acestei marci ( banuiesc ca are un VW sau Audi ) si sa ii
transmita pozitia oficiala a acestei companii cu privire la aceasta
situatie.
4. Poate incepe si o actiune in instanta daca nu se rezolva, dar nu cred
ca se va ajunge aici.

Bafta!

PS: pentru primele 2 puncte, clientul sa depuna reclamatii scrise si
inregistrate la aceste institutii.

Cu stima,

Ing. Cristian Muntean
Director ASSAI

Ultimele articole

Articolul precedentDespre blogurile profitabile
Articolul următorCentura! Pune centura!

Articole recomandate

3 Comments

  1. Mie mi-au tinut masina in service timp de 3 luni, tot pentru ca asiguratorul nu vroia sa plateasca … tot reparatie pe RCA. Am rezolvat dupa ce am stat 3 zile (!!!!) prin birourile de la sediul asiguratorului si intr-un final au platit. Dar nu exagerez, cred ca in total am stat cam 15 ore la ei in zilele alea … si ma tot duceau cu vorba. NESIMTITI e putin spus! (asta s-a intamplat in 2009)

  2. Nu esti singurul; in ianuarie anul trecut am fost – si eu – lovit de un bizon. Conditiile au fost asemanatoare, reparandu-mi masina pe asigurarea celui vinovat. Mai mult, am descoperit ca daca nu citesti si lucrurile tiparite cu caractere mici ajungi sa nu poti face mare lucru cu asigurarea full CASCO! La iesirea din service – Toyota!- masina nu mai intra in viteza 1 decat cu ajutorul ciocanului; ventilatorul avea rulmentul distrus, aerul conditionat curgea, rulmentii fata distrusi (masina plimbata prin service fara planetare), ce mai – o multime de probleme care trebuiau sa nu existe. Mi-am jurat sa nu mai repar masina la reprezentanta: evaluarea facuta de service-ul Toyota a fost dubla ca pret fata de cea facuta de un servive „particular”. Cat despre profesionalismul celor de acolo… mai bine lasa!

  3. Si totul pleaca de la incapacitatea unora de a da legi clare si corecte care sa nu lase loc de speculatii cum din pacate se intampla in romania cu legea asigurarilor .Inclusiv cei care ar trebui sa monitorizeze activitatea asiguratorilor sunt incopetenti sa nu le spunem altfel intrucat ar trebui sa viziteze dna-ul !

Leave a reply

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.