Avion lovit de un tractor pe Băneasa + BONUS

Un tractor care transporta noaptea trecută bagajele de la cala avionului a acroşat aripa aeronavei atât de puternic încât a reuşit să o îndoaie şi chiar să o străpungă.

Cursele aeriene de marţi au fost parţial afectate de acest incident stupid.

Avariile sunt serioase, iar paguba este estimată la peste un milion de euro, deoarece vorbim despre un aparat de tip CRJ 900, aproape nou, aflat de numai şase luni în flota companiei lowcost MyAir. Tractorul care l-a lovit aparţine firmei Romanian Airport Services, care efectuează servicii pentru MyAir pe aeroportul Băneasa.

Între cele două a izbucnit acum scandalul, deoarece firma românească nu are o asigurare care să acopere asemenea incidente şi nici nu vrea să plătească singură paguba. Motivul este că aeroportul nu este suficient luminat în zona unde s-a petrecut incidentul şi astfel s-a ajuns la avarierea aparatului de zbor. Mai multe comisii au început evaluări la faţa locului, iar disputa este departe de final.

BONUS buhnici.ro – poze de la faţa locului


Ştirea la ProTV

George Buhnicihttps://george.ro
SV#yfrkh$n9Q&Ct6xqj@R9#f

Ultimele articole

Articole recomandate

13 Comments

  1. Bine ca nu era 320-ul ala nou cu Tiguan pe el ca mi-ar fi parut rau. Eu zic sa punem mana de la mana sa le luam becuri …. ca doar a lovit un avion care nu prea se vede si care nici nu are aprins “anticolision beacon” si “position beacon” cand vin operatori de sol la el …
    Sau mai bine sa le luam ochelarii celor de la RAS ?

    Aladine exact … unde daca nu la noi ?
    Acum o sa se certe o luna a cui e vina …. dupa care o sa se constate ca din cauza conditiilor meteo s-a prdus incidentul si deci …. e considerata forta majora :D

  2. 1. stati linistiti, se intampla peste tot in lume.
    2. paguba nu este de 1 mil eur. sunt doar niste panouri compozite de pe bordul de fuga. doi structuristi le inlocuiesc intr-o zi. (un motor costa 1.5 mil, nu niste panouri amarate care le poti si repara la orice composite shop)
    3. compania de handling e obligata sa aiba asigurare, altfel nu poate sa efectueze aceste servicii.

  3. EDDF ATC: A320-ul Myair (cel cu Tiguan-ul) nu e deloc nou, are vreo 15 ani de zbor la activ. CRJ-ul insa are 6 luni, concluziile le poti trage singur.

    Cel mai nou A320 din flota Myair are serial number 1472 si vreo 10 anisori, Airbus a ajuns deja pe la 3700 (vezi seriile de la avioanele Wizz).

    Paguba e destul de mare, sunt panourile de bord de fuga dar e si eleronul de pe partea stanga compromis.

Leave a reply

Please enter your comment!
Please enter your name here