AM MAI LUAT ÎNCĂ O MAȘINĂ ELECTRICĂ!

Am mai luat încă o mașină electrică! Bine, adevărul este că aceasta este prima pe care am comandat-o, chiar înaintea lui Tesla Model 3. Și pe aceea am comandat-o însă de două ori, odată pe site-ul oficial de unde nu a venit comanda nici acum, oricum am anulat-o. A doua oară a fost cu noroc, de la un dealer din Germania.

Acum probabil o să te întrebi ce fac cu două mașini electrice. Ei bine, am câteva idei, însă momentan o păstrez. Motivul este simplu, am fost la Neversea la Constanța zilele trecute și tot drumul dus-întors m-a costat vreo 70 de LEI. Cu ambele mașini! În plus a fost extrem de confortabil. Mai e ceva de spus?

Știm deja că mașinile electrice sunt deja viitorul, o confirmă și statisticile. În luna iunie a acestui an au fost înmatriculate nu mai puțin de 167 de automobile complet electrice. Pare un număr mic, însă este un record care sunt sigur că va fi depășit de la lună la lună în următoarea perioadă, iar acesta este o situație pe care o așteptam de prea mult timp. A cumpăra o mașină electrică este o decizie, decizia de a nu mai polua planeta atât de mult, de a contribui la încetinirea acestui proces de distrugere pe care l-am început acum multe sute de ani, odată cu revoluția industrială. Sursa, de aici: blog.lek3.ro

George Buhnicihttps://george.ro
SV#yfrkh$n9Q&Ct6xqj@R9#f

Ultimele articole

Articole recomandate

16 Comments

  1. De unde stii,George, ca electricele sunt viitorul?

    Ce zici de cele pe hidrogen, de cele pe pila de combustie?

    Porsche,parca prin 1908, prezentase o ‘trasura’ electrica, apoi au fost altii,si totusi, electricul nu a prins…de ce ar fi diferit scenariul acum?

    Nu o spun cu rautate, dar cred ca electricul, e doar un trend…

  2. Bună ziua,

    Numele meu este Daniela Feilmeier și va urmăresc vlogul și ma întrebam dacă aveți un Energy Management System pentru a coordona un multi-charging point si alte aplicații pentru casa. Va trimit un link unde puteți afla mai multe detalii despre OpenEMS, o platforma modulara pentru Energy management applications: openems.io (Docs). Soțul meu a dezvoltat aceasta platforma și de la începutul acestui an sa fondat o asociație, OpenEMS Association, unde firme precum Varta, KACO, REFU, etc. sunt membre.
    Joburile noastre sunt la firma FENECON GmbH (www.fenecon.de), o firma micuță cu aproximativ 30 de angajaț obiectivul firmei e integrare a sistemelor de stocare a energiei electrice (diferite baterii, diferite invertoare și a Energy Management System) împreună cu instalații fotovoltaice, stații de încărcare a mașinilor electrice, pompe de căldură, peak-shaving, self-consumption optimisation, etc.
    Poate o sa găsiți informații interesante.

    Cu stima,
    Daniela Feilmeier

  3. Salut George,as avea nevoie de un sfat și de o recomandare,ce încărcător Fast wireless charging îmi recomanzi pentru IPhone xs?As vrea sa fac niște poze sub apa cu telefonul menționat mai sus,este safe sa îl scufund in apa?

      • Lasa benzina, facem calcul pe electric. Dupa 3 ani bateria e la maxim 75%. Dupa 5 e la 50%. Adica gunoi. Cauta si vezi cat costa o baterie de schimb la o electrica si apoi poti scadea ce costuri cu combustibilul vrei. Inclusiv V8 benzina. Ca ti se pare smecherie acum ca nu platesti mai nimic pe curent, asa e. Dar nota de plata vine mai incolo.

  4. Salut!

    Ma bucur foarte mult pentru si ceilalti posesori de electrice Sper ca adoptia sa fie cat mai accelerata, sa scada costul si sa avem service-uri ptr a putea fi cumparate de cat mai multa lume, sa putem respira relaxat printre altele. Visez la o Tesla
    Sper sa ajungem si la cele pe hidrogen

  5. Domnule Buhnici, nu vi s-ar părea normal și de bun simț să menționați sursa de unde ați preluat integral graficul??
    Nu cerem să ne faceți reclamă, dar dacă tot preluați date de la noi, o mențiune cu lek3.co se impune cu siguranță..

  6. sal.Se poate un sa faci test la toyota yaris hibrid full option si la suzuki swift model 2017 boosterjet motor de 1 hibrid tot full option si sati spui parerea care merita cumparata. Multumesc
    Sunt un fost coleg de al tau de la Antena 1 :)))

  7. Salutare.
    Stiu ca multe masini hibrid si electrice au cutie cu variatie continua. As vrea sa stiu, aceste masini cu CVT-uri pot tracta remorci? Stiu ca Prius spre exemplu, producatorul spune clar sa nu se tracteze nimic cu ea, ba chiar nici masina proprie. Puteti sa imi dati mai multe detalii?!

    Multam fain!

    PS: Succes in continuare

  8. Salut,

    Am o curiozitate enorm de mare, de vreo 5 zile ma tot interesez de o Tesla S85D, ideea ca pe mobile.de gasesc masina asta la diferite puteri (340Hp, 420Hp, 521Hp, 700Hp & 771Hp) desi are fix aceeasi denumire Tesla S P85D, banuiesc ca poate pune cineva gresit 1-2 anunturi … dar sunt peste 60 de anunturi cu puteri diferite.

    Ce face un model Tesla S P85D sa aiba 340Hp si ce il face sa aiba 771Hp.

    Multumesc anticipat!

Leave a reply

Please enter your comment!
Please enter your name here